  • Data: 2023-05-11 15:53:59
    Temat: Re: Same dobre wiadomsci dla fotowoltaikarzy
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dużo jest ludowych porzekadeł co sie nie sprawdzają. Niby dlaczego trudno oczekiwac
    że kiedys będzie taniej? Jak wprowadza taryfę dynamiczna że prąd będzie można kupować
    po cenie godzinowej to będzie taniej czy nie będzie? Wczoraj był dzień roboczy. Były
    dwie godziny z prądem po 2,5 grosza za kilowatogodzine.

    No, w pewnym sensie to ja już mam taryfę godzinową, bo w godzinach
    słonecznych prąd mam za darmo.

    Tyle czasu mi wystarczy żeby naładować akumulatory na następną dobę.

    Masz już te akumulatory?

    --

    Ewa