eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSamochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażakRe: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył strażak
  • X-Received: by 2002:a37:ae41:: with SMTP id x62mr54398324qke.241.1636236979244; Sat,
    06 Nov 2021 15:16:19 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a37:ae41:: with SMTP id x62mr54398324qke.241.1636236979244; Sat,
    06 Nov 2021 15:16:19 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news-out.google.com!nntp.g
    oogle.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 6 Nov 2021 15:16:19 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.145.29;
    posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
    NNTP-Posting-Host: 46.134.145.29
    References: <4...@g...com>
    <61862791$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <sm5thc$414i$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <4...@4...com>
    <6...@g...com>
    <3...@g...com>
    <4...@g...com>
    <3...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <f...@g...com>
    Subject: Re: Samochód zapalił się podczas tankowania gazu. Na pomoc ruszył
    strażak
    From: a a <m...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 06 Nov 2021 22:16:19 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:577924
    [ ukryj nagłówki ]

    On Saturday, 6 November 2021 at 22:36:06 UTC+1, WS wrote:
    > sobota, 6 listopada 2021 o 22:12:26 UTC+1 mant... napisał(a):
    >
    > > Nigdzie na świecie nie dopuszczono instalacji LPG ze stodoły
    > i raczej nikt takich ze stodoły nie montuje, a już na pewno nie legalnie.
    > Sama instalacja musi mieć atesty, spełniać odpowiednie normy emisji spalin itp...
    > Dokładnie jak z hakiem: kupuje się atestowany, montuje i z papierami jedzie na
    stację kontroli, gdzie wystawiają (lub nie) dokument potwierdzający poprawne
    zamontowanie, atesty... i z tym dopiero do wydz.komunikacji gdzie dokonują
    odpowiednich wpisów w dowodzie rejestracyjnym - paliwo benzyna/LPG, hak holowniczy...

    > Później przy obowiązkowych przeglądach za sprawdzenie inst. gazowej płaci się
    więcej... np. legalizacja butli jest na 10 lat...
    A czym diagnosta sprawdza szczelnośc instlacji gazowej LPG,
    jaki ma sprzęt, jakiego producenta i czy został on legalizowany przez producenta
    samochodu objętego homologacją ?

    Wydział komunikacji nie ma uprawnień do dokonywania wpisu o zmianie paliwa, ale czyni
    to nieformalnie, na wniosek diagnosty
    A diagnosta nie ma uprawnien do zmian w homologacji pojazdu, gdyż po to jest
    homologacja, aby pojazd był z nią zgodny, czyli bezpieczny w użytkowaniu i na drogach
    i bezpieczny dla kierowcy.

    Dokonują zmian w pojeździe, naruszających homologację, pojazd uzyskuje status pojazdu
    niehomologowanego i znane jest takie pojecie i nazywa się SAM albo składak.

    Ale po to zakazano rejestracji składaków, gdyż ta procedura wprowadzała na drogi
    pojazdy niehomologowane fabrycznie.

    ==Dokładnie jak z hakiem

    Dokładnie odwrotnie niż z hakiem

    Jeżeli hak nie jest instalowany fabrycznie, bo i tak musi byc objety homologacją i ta
    musi przewidywać eksploatację i testy uzytkowe pojazdu z hakiem i przyczepą, czyli
    pojazd musi się nadawac i byćc konstrukcyjnie przystosowany do holowania przyczepy

    Nowe przepisy unijne wprowadzają fabryczne przystosowanie pojazdu do holowania
    i fabrycznie wbudowane gniazdo do wkręcenia haka do holowania na czas holowania
    przyczepy i wykręcenia haka, gdy pojazd nie holuje przyczepy

    Jest zakaz jeżdżenia z hakiem, który stanowi zagrozenie dla innych pojazdów w
    przypadku zderzenia

    I to też kwestia 2-3 lat, że instalowanie stałego haka w stodole zostanie zakazane
    nie mówiąc o wożenie 2-3 roweró na dachu i 2-3 rowerów na przyczepce montowanej na
    haku

    To sa wszystko patologie wynikające z leniwego państwa, które się niczym nie
    interesuje
    a czy podczas zderzenia te rowery z dachu czy z przyczepki hakowej, będą latac po
    autostradzie nad głowami kierowców, to nikogo nie interesuje

    A przecież to nie wyścig pokoju i trasa nie jest zamknieta dla kolarzy i ekip
    serwisowych.
    Jedzie Zenek i wiezie na dachu 3 rowery, bujające się na zakretach
    i jest gites klawo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1