  • Data: 2014-09-05 22:13:28
    Temat: Re: Schody drewniane- na co zwrócić uwagę?
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Będzie OT ale może mnie nie zabijecie: - jestem tuż przed kupnem
    mieszkania od dewelopera. mieszkanie jest dwupoziomowe i oczywiście
    schodów między poziomami brak. Żona ma jakąś obsesję/fobie czy co tam
    można mieć i nie ma opcji żeby mieć schody z pustą przestrzenią pomiędzy
    stopniami. Jakie są możliwe opcje w takiej sytuacji? Nie widuję zbyt
    często an stornach firm zajmujących się produkcją schodów takich
    "pełnych" - nawet nie wiem jak się one nazywają. A może można schody
    jakoś "dobudować" z betonu czy czego się tam schody takie "pełne" robi?
    Sorry za OT ale może ktoś mnie chociaż pokieruje w stronę gdzie znajdę
    rozwiązania życiowego problemu:)
    --
    Qlfon, Lublin