    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Date: Sun, 28 Mar 2010 10:43:57 +0200

    Kudlaty pisze:

    > Wlasnie, a powinni gdyz to oni niosa kaganek oswiaty. Poki co tak nie
    > jest i bedzie jeszcze wiecej ulomnych w naszym kraju.

    Wydaje mi się, że jednak trochę pomyliłeś pojęcia i... 'objęcia' :-).

    Ceny usług i towarów kształtuje rynek i inaczej nie będzie, chyba, że
    nastanie znowu komunizm, albo inny zbójecki system polityczny.

    Póki co, o tym ile możesz krzyknąć za swoją pracę decyduje bezpośrednio
    klient, a pośrednio Twoje kompetencje i doświadczenie... i nic tu do
    rzeczy nie ma - na szczęście :) - czy masz przed nazwiskiem tech, inż,
    mgr, dr, czy prof...

    Jak profesor potrafi zrobić schody za 8 kawałków i zrobi to równie
    ładnie, co stolarz 'co zawodówki nie skończył', to chwała mu za to :-)
    niech zostanie stolarzem, albo nauczyciel, który za użeranie się z
    dzieciakami dostaje swoje 1800/mc potrafi dorobić sobie robiąc
    eleganckie schody, to nie widzę problemu.

    Jak nie odpowiada mu robienie schodów, a na swoje apanaże narzeka, to
    niech poszuka sobie pracodawcy, który zapłaci mu tyle ile zarząda i
    wszyscy będą zadowoleni ;-).

    Tak też samo i Ty... skoro uważałeś, że 8 kzł to za dużo, to zrobiłeś
    sobie sam w innej technologii - i dobrze, ale mogłeś poszukać bardziej
    intensywnie i napewno znalazłbyś porządnego 'Heńka' który zrobiłby Ci
    schody jak się patrzy w akceptowalnej cenie...

    Nie ma co narzekać i odnosić wszystkiego do sytuacji nauczycieli... Oni
    są dość specyficzną grupą społeczną. Zresztą to nie miejsce na dywagacje
    na temat tych, co to niosą kaganek oświaty :-).

    Wszelkie badania nad osobowością ludzi, którzy osiągnęli w życiu więcej,
    niż przeciętność dowodzą, że wykształcenie, czy iloraz IQ nijak się ma
    do faktycznych osiągnięć życiowych, a już na pewno nie wykształcenie -
    tu istotne są inne cechy osobowości...

    pozdr.
    robercik-us