  • Data: 2010-03-28 21:29:12
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > A to ciekawe jak to policzyłeś.

    A bardzo prosto.
    U mnie stolarz montował dębowe schody jeden dzień a stopnie robił wcześniej
    jakieś pół dnia.
    To znajomy a jak się uprzeć to w zasadzie prawie rodzina więc obyło się bez
    ściemy.
    Wziął za schody 1500 zł i to był dla niego naprawdę przyzwoity zarobek.
    "Stolarze" z ulicy wołali za to samo nawet 6000 zł.
    Dlatego przeliczam mniej więcej 5000 zł za samą robociznę na godziny

    > Potrafisz wszystko zrobić?

    Tak, właśnie potrafię :)
    Kiedyś sobie zadałem pytanie: "skoro gość po zawodówce to potrafi, to
    dlaczego ja, inżynier mam nie potrafić ?"
    No i zrobiłem ostatnio schody drewniane do piwnicy... w niczym nie odbiegają
    jakością od tych na piętro :)
    A dawno temu instalację elektryczną zrobiłem, wodę, kanalizę, płytki,
    panele, wylewki, malowanie, wykładzinę, wszystkie drzwi sobie osadziłem,
    kominek zbudowałem, płyty gipsowe, armaturę montowałem i nie widzę w tym
    absolutnie NIC nadzwyczajnego. I jeszcze mnie to cieszy że sam zrobiłem :)

    Takim samym okiem na poziomicę patrzy ten po zawodówce i ten po studiach :)
    Mało tego - ten po studiach potrafi więcej myśleć (przynajmniej
    teoretycznie).
    Więc powtórzę - skoro potrafi to zrobić człowiek po zawodówce to dlaczego
    inżynier ma nie umieć ???

    > Nieefektywnie. Dla relaksu można nie tylko wykańczać schody.

    Oczywiście można robić milion rzeczy.
    Ale jeśli ktoś to lubi i na jednej robocie dla relaksu i dla siebie może
    zaoszczędzić miesięczną pensję to czemu nie ? :)
    Więc jeśli ktoś chce stworzyć swoje własne schody to chwała mu za to :)

    > A ty pisałeś, ze twoj czas nic nie kosztuje?

    Mój czas po godzinach pracy, poświęcony dla mnie lub dla moich najbliższych
    bądź dla znajomych nie kosztuje NIC :)