  • Data: 2015-06-10 00:02:05
    Temat: Re: Skad abstrakcyjne ceny
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-09 o 18:23, Kris pisze:

    > 6tys za 6dni pracy 6ludzi to nor,alna stawka. Mietki dostali po 100zł dniowki szef
    po 500zł pewnie.

    Upraszczajac to gdyby byli zatrudnieni to realnie po odjeciu samego
    dochodowego dostaliby po 80 dych dniowki i po tyle robic by pewnie nie
    chcieli. Podatek dochodowy to nie wszystkie koszty pracy jak wiadomo, a
    i nie widze nic w tresci na temat wystawionej fucktury VAT, a to kolejne
    23%.

    Pozdro.. TK