    From: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sklepienie łukowe w piwnicy
    Date: Thu, 5 Oct 2017 21:41:19 +0200

    > Zobacz jak się takie sklepienie wykonuje z cegieł, bez szalunków,
    > krążyny, podpórek, rusztowania - no, bez niczego, co potrzebne
    > jest zwykle do wykonywania tego typu konstrukcji. Wystarczy cegła,
    > zaprawa i kielnia. Oraz oczywiście murarz. Z Meksyku. ;)
    >
    > http://joemonster.org/filmy/55266

    To jest pic na wodę jak ktoś nie rozumie co ten facet robi.
    To sklepienie ceglane jest wyłacznie takim ozdobnym rusztowaniem, pewnie pod
    solidnie zelbetowe sklepienie.
    Zobacz jak solidnie zbrojony jest wieniec pod tą ceglaną kopółkę, oraż te
    wystajace pręty zbrojeniowe, one będą łaczyć zbrojenie leżące na tej cegle.
    Mi to właśnie wygląda na rusztowanie z cegły.