  • Data: 2009-05-19 19:43:26
    Temat: Re: Skrzynka elektryczna na każdym piętrze?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości

    > 8kW na jednej fazie? Jesteś pewien?
    > Chodzą już teraz jednocześnie w momencie rozpoczęcia II taryfy, aż mi się
    > przedłużacze smażą.

    Przedluzacze zwykle nie maja przekroju 2,5mm^2, no ale korzystasz z drugiej
    taryfy co zmienia troche postac rzeczy. Faktycznie chodzic bedzie wszystko
    razem. Ja zakladalem sytuacje powiedzmy zwyczajowa. Problem mozna rozwiaza
    obciazajac trzy fazy mniej wiecej proporcjonalnie, ale do tego nie
    potrzebujesz oddzielnych roznicowek poza standardowymi. Fakt, potrzebne beda
    trzy esy tj. trzy oddzielne obwody do poszczegolnych urzadzen, albo
    rozdzielenie w lazience obwodu 3f na 3 x 1f z roznicowki 3f. Zadzialanie jej
    nie wylaczy Ci zadnego obwodu 1f w calym domu, jezeli wszystko dobrze
    zrozumialem.

    Pozdro.. TK