  • Data: 2009-05-19 22:47:41
    Temat: Re: Skrzynka elektryczna na każdym piętrze?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:guvaua$dea$1@news.interia.pl...
    > OK, pewnie nie wiem co to za suszarka.

    Do prania. Wygląda jak pralka.

    > Po liczniku lepiej zaczac od FR, pozniej przepieciowke, dalej roznicowki i

    Co to jest FR?

    > za nimi esy. Roznicowkami zabezpieczasz tylko fazy, kazda oddzielnie plus

    > Mozna zrobic cyrkulacje.

    Wg obliczeń taniej eksploatacyjnie i inwestycyjnie wyszła mała terma pod
    umywalką.

    > Potrzebny Ci ten przelacznik faz?
    > Nie jestem specjalista, ale zanik jednej fazy w dzisiejszych czasach to
    > raczej rzadkosc. Prad albo jest, albo go nie ma, przy najmniej tak mi sie

    Ostatnio znaczna część wyłączeń, to awarie jednej lub dwóch faz.

    > Ogrzewanie powinienes zrobic na oddzielnym obwodzie/obwodach, unikniesz
    > konfliktow lodowkowych. Grzejesz pradem listwami?

    Piece akumulacyjne będą. Załączone w tym samym czasie, co dwa ogrzewacze,
    pralka itp.

    > No nie wiem, sama rozdzielnia moze i tak, ale jedna roznicowka 1f kosztuje
    > ok. 80zl. Jak narobisz ich tyle co esow to koszty wzrosna geometrycznie, a

    Zapomniałem dodać, że rozdzielenie obwodów na osobne skrzynki do każdego
    piętra daje jednak znacznie mniejszą ilość niezbędnych bruzd. Po
    uwzględnieniu kabelków UTP naprawdę robi się ciasno.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/