    From: <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Skuteczny pochłaniacz zapachów potrzebny
    Date: 27 Feb 2013 14:21:22 GMT

    "Andrzej Jota" <A...@a...com.pl> wrote:

    > No to jestem skołowany. :-(
    >
    > Pzdr.
    > Andrzej Jota

    Nie mam pojęcia na jakim pokazie byłeś kolego...z tego co widzę nie miałeś
    z tym wiele do czynienia.
    Ja nie byłem na pokazie tylko kupiłem to w ciemno...bo nie mogłem uzyskać
    wiarygodnej informacji na temat tego produktu. Mam to już od ponad dwuch
    lat i twierdze że pierdoły opowiadasz. Mącisz w głowie człowiekowi co ma
    problem. Ozonator który posiadam uratował mi dom przed zrywaniem tynków,
    dywany przed wyrzuceniem, samochód po zalaniu i meble okopcone po pożarze.
    Najpierw trzeba wszystko umyć z widocznych zabrudzeń i wysyszyć. Następnie
    w zamkniętym pomieszczeniu lub pokoju uruchamia się ozonator w zależności
    od stopnia smrodu. Dawka ozonu jaką wytwarza GL-2108 jest wystarczająca do
    zastosowań domowych i wystarcza na średniej wielkości pomieszczenie
    mieszkalne. Trwa to minimum 1godz. Plus następna godzina na rozpad zapachu.
    Jest to prosty zabieg ale wymaga dobrana czasu pracy urządzenia w stosunku
    do powierzchni oczyszczanej. Ozon jest bardzo silną substancja
    dezynfekujaca. Po prawidłowym zabiegu po zapachu zostaje wspomnienie.
    Miałem tylko problem z dywanem wełnianym którego ozonowałem wielokrotnie i
    dopiero po kilukrotnym zabiegu osiągnąłem efekt. Gdyby nie to urządzenie
    można by wszystko wyrzucić. Ktoś kto twierdzi, że ozonator nie działa jest
    zwykłym ignorantem lub kompletnie nie umie z niego skorzystać. Oświadczam
    że nie sprzedaje ani nie mam żadnego dochodu z tego by chwalić to
    urządzenie.
    Fakt może nie jest to profesjonalny sprzęt jaki używa się przemysłowo, ale
    twierdze że odpowiednim użyciem i kilukrotnym stosowaniem można uzyskać
    taki sam doskonały efekt.
    Na urządzeniu jest timer czasowy do 8 godz. Ciągłej pracy.