  • Data: 2015-02-27 22:32:39
    Temat: Re: Słupy elektryczne WN - powody takiego rozwiązania a jest ich wiele
    Od: "BolekElektryk" <k...@s...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek Lipski napisał:
    > BolekElektry, ty to chyba kolo elektryka nie stales nawet, bo takie bzdury
    > piszesz :)))
    > Popracuj tydzien na Pogotowiu Energetycznym albo w brygadzie kablowej, to
    > zobaczysz jak czesto uszkadzaja sie kable pietnastkowe zakopane w ziemi.
    > Linie napowietrzne duzo rzadziej ulegaja uszkodzeniom, a juz linie 110kV
    > wyjatkowa rzadkosc. Prze 8 lat mojej pracy w Enea, to nie pamietam
    > uszkodzen
    > na liniach 110, na 15kV czi 0,4 w przypadku huraganowych wiatrow czasem,
    > a kable 15kV to non stop sie lokalizowalo...Pozdro, Przemek

    Zamiast pieniaczyć bez sensu gdzie to ty nie pracowałeś to wymień
    przynajmniej kilka przyczyn uszkadzania kabli podziemnych i uzasadnij
    dlaczego te uszkodzenia występują częściej niż uszkodzenia linii
    napowietrznych.
    Jak chcesz ze mną dyskutować to na argumenty.
    Linie napowietrzne się rwą, pękają izolatory, łamią maszty. A co się dzieje
    z kablami pod ziemią, no słuchamy?