  • Data: 2014-02-21 20:07:38
    Temat: Re: Śmieci cd
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-21 19:42, k...@g...com pisze:

    > Problem ze śmieciami to jeden z uroków życia na zadupiu. W miastach
    > nie występuje.

    Tylko, żeby to jeszcze było zadupie. Raptem mieszkam w miejscowości,
    która graniczy z miastem i gdyby nie tablica miejscowości to nie wiadomo
    by było, gdzie się kończy miasto, a zaczyna moja wiocha i które domy
    należą do miasta, a które do mojej wiochy. Nie wiadomo też dlaczego
    kiedyś ktoś zadecydował o zmianie gminy, bo do centrum miasta i urzędów
    miejskich mam jakieś 5-6km, a do obecnej mojej gminy ponad 10km.