  • Data: 2014-02-25 07:42:10
    Temat: Re: Śmieci cd
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 24 Feb 2014 22:17:04 +0100, uzytkownik

    > Po pierwsze ja nie produkuję na potęgę, lecz sprzątam kupioną posesję po
    > poprzednich właścicielach, którzy wszystko chomikowali i mieli do tego
    > bardzo specyficzne poczucie estetyki,

    Tak, czytałem tę bajkę jakiś czas temu. W takim razie jednym zdaniem:
    zapłać, wywieź, będziesz na bieżąco i będziesz mieć problem z głowy.

    Póki co robisz najgłupszą rzecz jaką można robić -- generalizujesz. Bo
    zrzucanie swoich problemów, a odziedziczonych po poprzednich właścicielach,
    na garb jakieś tam ustawy, jest skrajnie bezsensowne. Fakt jest taki, że
    ustawa wykonała swoją pracę i dużo więcej jest z tego korzyści niż można
    naliczyć wad.

    --
    Pozdor Myjk