    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Śmieci cd
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 24 Feb 2014 09:59:05 +0100

    Fri, 21 Feb 2014 18:03:58 +0100, uzytkownik

    > Teraz o wiele trudniej jest się pozbyć śmieci,

    Ustalmy coś. Nie "teraz", tylko akurat Tobie i Tobie podobnym.

    > ponieważ co kiedyś wrzuciłem do dużego pojemnika o
    > pojemności 1100 litrów, za który płaciłem 50zł
    > miesięcznie to dzisiaj muszę samemu odwozić
    > do punktów odbioru zapierdalając 25km w jedną
    > stronę, albo do lasu znacznie bliżej.

    Czyli masz pretensje, że produkujesz śmieci na potęgę więc i musisz za to
    odpowiednio więcej zapłacić. Czy to nie wydaje się logiczne, że więcej
    śmieci to większa stawka za utylizację tych śmieci? Czy nie jest logiczne,
    że posortowane śmieci mniej kosztują niż nieposortowane? Już o tym kiedyś
    dyskutowaliśmy: produkuj mniej śmieci i segreguj -- to jest możliwe --
    będziesz odpowiednio mniej płacić. Jak Ci się nie chce, to płać -- bo kto
    bogatemu zabroni.Tylko nie marudź, że w końcu jest sprawiedliwie i płacisz
    za tyle ile produkujesz. I nie, nie przekonuje mnie w najmniejszym stopniu,
    że poprzedni właściciel Twojej działki był syfiarzem.

    Ja widzę, poza dotychczasowymi zgrzytami z wyborem odbiorcy (Wawa) i
    problemem z pojemnikami, same zalety. Obecnie dostawili mi w końcu kosze,
    co, prędzej czy później, nastąpić musiało -- pisałem o tym ostatnio. Jak
    się kosze zapełnią, to dają zapasowe wory. Ponadto mieszkam w otulinie
    Mazowieckiego Parku Krajobrazowego i od kiedy działa ustawa śmieci w lesie
    się NIE POJAWIAJĄ jak to miało miejsce kiedyś. Rzadzej czuję też smród
    palonej gumy i plastiku -- podobne doświadczenia mają moi rodzice
    mieszkający na wiosce zabitej dechami. Tej zimy w końcu dało się normalnie
    oddychać w zimę.

    --
    Pozdor Myjk