  • Data: 2013-08-06 12:15:49
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ktqhq8$l5u$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie myję, nie suszę i nie zrywam naklejki bo nie ma takiej potrzeby.
    > Zgniatam, zakręcam i w takiej formie umieszczam w worku - tak i robię
    > to od dawna.

    No widzisz, a tu po reformie zaczęto wymyślać takie fanaberie w
    niektórych gminach.
    Jak myślisz po co?
    To ja Ci podpowiem cytując fragment z ulotki, która dotarła do
    wszystkich gospodarstw wraz z jedynym, plastikowym pojemnikiem i 4
    workami foliowymi w różnych kolorach: "Brudne i z resztkami jedzenia
    należy wrzucać do pojemnika z odpadami zmieszanymi". Wnioski chyba
    nasuwają się same?