  • Data: 2013-08-06 12:28:26
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No widzisz, a tu po reformie zaczęto wymyślać takie fanaberie w niektórych
    > gminach.

    Słusznie zauważyłeś: _niektórych_

    Wiele lat temu jak mój dziadek widział dziurę w drodze to mówił że winny
    jest Premier - ot tak mu zostało po latach przyzwyczajenia że o wszystkim
    decyduje pierwszy sekretarz. Nigdy nie broniłem i nie mam zamiaru bronić
    głupoty niektórych urzędników, ale jak już niejeden tu pisał to że jakaś
    gmina sobie wydrukowała bzdury na ulotkach nie znaczy że winna jest ustawa.

    > Jak myślisz po co?
    > To ja Ci podpowiem cytując fragment z ulotki, która dotarła do wszystkich
    > gospodarstw wraz z jedynym, plastikowym pojemnikiem i 4 workami foliowymi
    > w różnych kolorach: "Brudne i z resztkami jedzenia należy wrzucać do
    > pojemnika z odpadami zmieszanymi". Wnioski chyba nasuwają się same?

    Możesz tę ulotkę zignorować, bo ona nie ma umocowania w prawie i niech sobie
    firma odbierająca odpady sadzi się z gminą że ktoś z gminy im obiecał że
    śmieci będą umyte. Bo jak na razie nie ma żadnego przepisu który pozwalałby
    gminom na nakładanie na obywateli obowiązku mycia śmieci aby były uznane za
    sortowane.

    Pozdrawiam
    Ergie