  • Data: 2012-12-11 11:32:55
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brunet.wp" napisał w wiadomości grup

    > U mnie podobnie ze szkołą podstawową. Chora rejonizacja sprawiła, że
    > dziecko nie może chodzić do szkoły, która jest blisko miejsca
    > zamieszkania. Szkoła rejonowa jest dużo dalej.

    No ale to chyba wiedziałeś _zanim_ podjąłeś decyzję o budowie domu w tym a
    nie innym miejscu, prawda?

    Jak to jest, że w byle muratorze piszą by takie rzeczy sprawdzać zanim się
    kupi działkę tak samo jak MPZP, gdzie jest najbliższy przystanek itp.
    Wydawało mi się, że na tej grupie są ludzie bardziej świadomi niż przeciętny
    czytelnik muratora, a co kilka tygodni okazuje się, że ktoś czegoś nie
    sprawdził i zaczyna się narzekanie, że coś jest "chore".

    Ludzie! Nie jesteście chłopami pańszczyźnianymi przypisanymi do ziemi -
    macie wolność wyboru - możecie się budować gdzie chcecie!

    Pozdrawiam
    Ergie