  • Data: 2012-12-11 11:44:48
    Temat: Re: Śmieci ile u kogo zapowiedziano
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ka6ofk$tls$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 10.12.2012 16:44, Adams pisze:
    Czesc ;-)

> [...]
    [....]
    > Żeś wymyślił. Zgadnij jaki by był następny krok "myślącego Polaka" jak by
    > mu zaczęli kosz na śmieci ważyć przed wywózką, no i od tej wagi by
    > naliczali opłaty? Zaraz by się okazało że wszyscy tacy oszczędni że nic na
    > wysypisko nie trafia...
    >
    > Ino po rowach jakoś by przybywało..

    No nie zgodze sie z tym,
    ludzie po czesci sa wredni
    i ciekawscy (co zreszta widac na grupie) i tzw. uprzejmnie
    donoszą jesli cos zauwazą, nawet jesli nie mają racji.
    To jest zresztą osobna sprawa.

    Mnie generalnie chodzi o to ze place za swoje smieci a nie
    za jakies wymyslone w glowach urzednikow smieci
    zostawiane w lasach.

    Chetnie zrobilbym ankiete w dowolnym urzedzie gminy/miasta
    w Polsce z pytaniem kiedy ostatni raz Pan/Pani byla w polskim lesie ?

    Wiem na 100% ze urzednik czesciej bywa na urlopie w Egipcie/Turcji/
    niz polskim lesie.

    I zeby nie bylo mozna przyjac ze mieszkam w lesie.

    Czesto widze ze swiezy gruz na sciezkach lesnych ale po to np. zeby dalo
    ulatwilo to czlowiekowi przejscie suchą stopą/przejazd rowerem tymi
    sciezkami,
    mysle ze to sam lesniczy podsypuje dukty lesne.

    Czy sa smieci w lesie ??

    Ano są, najszczesciej to szczyle i gowniarstwo zostawia puste puszki
    po piwach, butelki po napojach, reklamowki, torebki po haszu, zuzyte
    prezerwatywy itp itd
    a znajdz w lesie miejsce do wyrzucania smieci, kto powiedzial ze w lesie nie
    mozna wyrzucic
    smieci w miejscu do tego wyznaczonym ?
    Im dalej w las tym oczywiscie czysciej i naturalnie.

    Uwazam, ze smieci w lasach jest nieporownywalnie mniej niz bylo to jeszcze
    kilkanascie lat temu, przybylo zwierza, w zasadzie to przegiecie jest w
    drugą
    stroną, sciezki zarosniete, drzewa polamane bo tak ma byc dobrze dla
    ekosystemu
    itp itd.

    pozdrawiam
    Adams