  • Data: 2012-05-02 11:49:45
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > ale ty uważasz i dyskutujesz jak by twój problem nieopłacalności
    > dotyczył każdego.

    No to widzę, kolego Mareczku, że nieuważnie czytałeś...
    Napisałem to i z całą mocą podkreślam po raz kolejny - MNIE SIĘ TO NIE
    OPŁACA, bo ogrzewam węglem.

    Jak ogrzewasz banknotami 100, czy nawet 10 złotowymi, to jasne, że się
    bardzo solary opłacają :-))).

    Maniek - z tego co wiem - ogrzewa gazem, i dla gazu może się i opłaca.

    Dla mnie nie...

    I proszę nie wkładaj w moje usta słów, które stąd nie padły, a pojawiły
    sie tylko w Twojej głowie OK ? :-)

    pozdrawiam
    Robert G.