  • Data: 2012-05-02 11:58:00
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > każdy z nich ma grzałkę elektryczną w zbiorniku

    Zapomniałeś tylko o jednym drobnym szczególe... ja nie jestem z tych
    'każdy z nich' :-)))

    To, że w kotłowni jest syf, to fakt i temu nigdy nie zaprzeczałem.
    Podkreślam jednak to po raz setny i ostatni, bo widzę, że nie dociera to
    jakoś....

    DLA MNIE KOCIOŁ WĘGLOWY, TO TYLKO I WYŁĄCZNIE MAŁŻEŃSTWO Z ROZSĄDKU !!!

    Bo wychodzi kosztowo najrozsądniej. Gdybym miał gaz, to bym go może
    rozważał, ale nie mam i nie ciągnij już tematu, bo przepychanka się robi.

    Stańmy na tym, że solar przy obecnych kosztach jego instalacji się
    zwyczajnie NIE OPŁACA dla ludzi palących węglem. Skoro uważasz inaczej,
    to niech Ci będzie, ale mnie nie przekonasz, bo liczyć umiem...

    pozdrawiam
    Robert G.