  • Data: 2012-05-02 15:58:58
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 2 maja 2012 15:48:41 UTC+2 użytkownik RadekNet napisał:
    > Z tego co pisales wczesniej masz lekko ponad 40, czyli jakby w jeszcze
    > lepszej sytuacji jestes niz ja, pod katem ensownosci zainwestowania w
    > solary TERAZ, zeby POTEM czerpac z tego kozysci.
    Troche to naciagane. Inwestowac kupe kasy teraz dla hipotetycznych korzyści POTEM.
    A moze POTEM solary beda kosztowaly równowartośc 1 emerytury. A może będzie cos
    jeszcze lepszego i tańszego do CWU?
    Opcji jst kilka. Najgorsza moim zdaniem jest inwestowanie TERAZ wbrew rachunkowi dla
    hipotetycznych korzysci POTEM.
    A chyba to ty wyżej pisales że to co Mańka solar wyprodukował rocznie to Twoja pompa
    wyprodukuje za 500zlWięc u Ciebie zwrot kosztow solara(przyjmijmy 8tys) to 15 lat.
    Każdy musi sam sobie oceniec czy zwrot zainwestowanego kopitału po 15latach ma dla
    niego sens czy nie. Dla mnie nie.