  • Data: 2012-05-04 09:42:06
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Samo palenie w kominku to zresztą cały ten klimat, otoczka, ceremonia. Nie
    >ma co porównywać do klimatu palenia w kotle węglem więc nie ma co
    >porównywać ani czasu bo to o wiele mniej ani satysfakcji bo przy kominku
    >się siedzi w zimne dni i odpoczywa sącząc coś ze szkła.

    U mnie palenie w sezonie grzewczym było by głupotą ...
    Raz odpaliłem kominek , dołożyłem trochę drewna sosnowego i miałem w pokoju
    28-30 stopni ...

    Jak dla mnie za gorąco ...

    I tyle było z paleniem kominkiem ...

    Oczywiście lubię kominek , bo po to go kupiłem i robiłem zabudowę, ale
    palenie nim ma sens tylko raczej u mnie w dni przed sezonem grzewczym , bo
    w sezonie dodatkowe ciepło nie jest mi potrzebne ...

    U mnie w domu nie ma znaczenia czy na dworze jest - 25 stopni czy też +5
    stopni. W domu jest zawsze ta sama temperatura i nie ma sensu dopalać
    kominkiem ...
    Jeśli ktoś musi palić kominkiem aby w domu było ciepło , to znaczy że ma
    nieźle skręcone ogrzewanie ...