  • Data: 2012-05-04 10:44:23
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jo01fl$284$1@inews.gazeta.pl...

    > I rozumiem że te 3 kubiki drewna też przynosiły krasnoludki i włożenie
    > tych 3 kubików drewna do pieca nie zajęło Ci sporo czasu ? A czyszczenie
    > kominka , bo wątpie że nie czyściłeś , a wywalanie popiołu ?

    Drewno jest złożone pod ścianą tuż przy wejściu na taras. Przywiózł je i
    poukładał facet od drewna.
    Pozostaje otworzyć drzwi na taras i przynieść w koszyku kilka polan przez 6
    metrów. To nie praca.

    > Powiem tak. Zapewne jak byś policzył ile czasu zajęło Ci
    > przetransportowanie drewna , wkładanie do kominka , czyszczenie popiołu ,
    > czyszczenie kominka to zapewne okazało się że zajęło Ci to więcej czasu
    > niż moja obsługa pieca na ekogroszek z podajnikiem ...

    Wyczyszczenie kominka a wyczyszczenia pieca to zupełnie co innego. Chcesz to
    licz. Wyciągnęcie popiołu z kominka to jakieś minuta-dwie góra. Jeżeli mi
    to będzie sprawiać trudność to po prostu oleję ale nie zmarznę bo gaz
    grzeje. Ty wyjścia nie masz. Musisz. Czy to lato czy to zima musisz a ja
    tylko w okresie zimowym i póki co przynosi mi to radość.

    Marek