  • Data: 2012-05-04 10:16:50
    Temat: Re: Solar po roku 3235kWh
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >No nareszcie ktoś zaczyna myśleć :) może inni węglowcy to przeczytają
    >i policzą sobie ile tracą latem.

    U mnie jest małe zapotrzebowanie na CWU. Palenie węglem u mnie nie ma sensu
    , bo piec głownie były w stanie podtrzymania w wtedy jest fatalna
    sprawność...
    Ale jak ktoś ma spore zapotrzebowanie na CWU to palenie piecem może mu się
    opłacać ...

    Mi się nie opłaca , bo prądem jak sie postaram to za 50zł będę miał CWU ...

    Czy ja wiem czy tracą. Być może zrobili sobie analizę i taniej mimo dużych
    strat grzać im weglem , tym bardziej że można wtedy grzać węglem mniej
    kalorycznym (tańszym).
    Mi się nie opłaca, bo wątpie abym na opał (i prąd dla pieca) wydał mniej niż
    50zł na miesiąc a nawet jakby się udało to szkoda mi pieca ...