  • Data: 2012-02-12 13:48:42
    Temat: Re: Solarnicy w styczniu i lutym
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4": wrote in message news:jh86k1$hb0$1@usenet.news.interia.pl...
    > Uszanowanie
    >
    > Z grubsza za styczen 86kWh.
    > W lutym do 11.02.2012 - 99kWh. Wczoraj tj. 11.02 uzysk 14kWh przy -15^C na
    > zewnatrz, do wynikow letnich nie tak wiele brakuje, a zawdzieczamy to niskiej
    > temp. wody z wodociagu w duzej mierze. Od maja zeszlego roku do wczoraj
    > przeszlo 2500kWh.
    > I ktos porownywal powietrzna PC zima jako lepsza alternatywe, bo latem daje
    > COP 6, a zima dziala lepiej jak solary dla ktorych wczorajszy COP to 43,75.
    > Ile da PC przy -15^C?

    Hej Maniek :)

    Wszyscy cieszymy się Twoim szczęściem a na pewno inni "solarnicy" :)
    Ale przyznasz uczciwie, że mamy wyjątkowo słoneczny styczeń i luty
    przez wyjątkowo długo utrzymujący się wyż...

    Dla równowagi podaj wyniki z grudnia, albo stycznia/lutego sprzed roku :)

    Ja też się cieszę ze słońca, bo właśnie dotknąłem elewacji budynku
    od południowej strony... i mimo mrozu na zerwnątrz ok -9 (14:30) obecnie,
    to ściana była letnia... więc w słoneczne dni nieocieplona południowa ściana
    może dawać jakiś uzysk ;)))

    Pozdrawiam słonecznie,
    Aleksander_