    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Date: Sun, 20 Jun 2010 00:22:13 +0200

    Użytkownik "quent" <quent75 maupa gmail skasuj com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jajek" <2...@1...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ja też. Szkoda, że tylko jeden kandydat ma takie poglądy.

    Ostatnio slyszalem jego poglady w radio. Podobno jazda ze swiatlami jest
    sprytnym posunieciem zeby samochod wiecej palil, ba nawet byly wyliczenia,
    ze jest to 0,6 l/100km. Ilosc swiatel na skrzyzowaniacha tez, ograniczenie
    predkosci tez po to by samochody wiecej palily. Nawet fotoradary sa po to,
    bo kierowca zwalnia przed nim i pozniej przyspiesza palac wiecej paliwa a
    paliwo jak wiadomo to akcyza. Pasy dla autobusow tez, bo wiekszy tlok, korki
    i takie tam.
    Kurcze, ze tez niektorych przypadkow nie trzeba leczyc przymusowo... Nie no
    kandydat fajny, choc na tle reszty wcale nie wyglada najgorzej.

    Pozdro.. TK