  • Data: 2010-06-19 22:54:22
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c1bc327$0$19160

    > Do mycia zębów wystarczy kubek z ciepłą wodą 0,25 litra. Tak było w
    > przedszkolu.

    O shit, to ja juz rozumiem. :-)

> [...]
    > obliczone.
    > Wybacz, ale nie umiem tego powiedzieć tak, żebyś zrozumiał i nie obraził
    > się. Twoja wiedza jest zdecydowanie zbyt mała, żebyś mógł ze mną
    > dyskutować
    > na tematy zbliżone do fizyki.

    > To jest uwzględnione.
    > Wybacz, ale nie umiem tego powiedzieć tak, żebyś zrozumiał i nie obraził
    > się. Twoja wiedza jest zdecydowanie zbyt mała, żebyś mógł ze mną
    > dyskutować
    > na tematy zbliżone do fizyki.

    > Nie jest to różnica mająca wpływ na istotę tego wyliczenia.

    :-DDDD
    Bardzo dobry argument, a jaki zyciowy... Normalnie powala. Nie ma to jak
    statystyka.
    Oswiec mnie jak to zorganizowac jezeli potrzebuje wiece jak trzy prysznice
    jednorazowo? Moze mamy ciagnac losy??
    Rozbawiles mnie naprawde... :-))

    > Bojler może być pod sufitem lub w piwnicy. Zajmuje MNIEJ miejsca niż

    Nie no rewelacja normalnie. Miedzy plyta gipsowa a blacha dachowa, czy nad
    umywalka zamiast lustra? Wiem, zamiast drzwi. :-DDD
    Nie rozumiem dla czego zasobnik nie moze stac w kotlowni czy w piwnicy a
    bojler moze. Zreszta co za roznica i tak nie mam piwnicy. :-))

    > wymiennik ciepła do solarów i podobne miejsce co ogrzewacz gazowy.

    W kotlowni a nie jak po wojnie na scianie w lazience.

    Pozdro.. TK