  • Data: 2010-06-19 22:39:05
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4c1b3596$0$17082

    > Mam tak samo, ale m3 z podwodomierza ogrodowego kosztuje mnie 3,5-4 zł.
    > Przepłacasz strasznie.

    Obaj macie do du..
    Ja mam studnie za 800zl, hydrofor ostatnio za 600 ale to fanaberia, bo
    wczesniej mialem za 250 i tez dawal rade. Przez godzine napompuje ze 3000L i
    woda ogrodowa kosztuje mnie, no nie wiem, malo. Inna sprawa, ze jak mi sie
    zdaje tynkarze zalatwili mi te studnie po zlosci piaskiem i kamieniami tj.
    sypiac to do rury, ale to zupelnie inny temat... W kazdym razie pewnie
    doloze do drugiej studni. :-(

    Pozdro.. TK