  • Data: 2011-02-06 20:03:39
    Temat: Re: Solary za 1000 zł
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:iilp6j$1mf$1@inews.gazeta.pl...

    > maniek, a to nie ty mnie przekonywałes para miesiecy temu ze zagotowanie
    > glikolu własciwie niczym nie skutkuje?

    Ja, ale w tym przypadku nie ma glikolu a rury grzeja bezposrednio zasobnik.
    Czym innym jest odparowanie paru doslownie litrow glikolu a czym innym
    zagotowanie 80 l wody.

    > co do strat: przy dobrze pomyślanym układzie nie powinny mieć znaczenia -
    > w okresie grzewczym wchodza w bilans grzania, latem ciepło jest za darmo,
    > wiec łatwo na straty sie zgodzić.

    To prawda, dla tego pisalem, ze ten wynalazek dobry jest do domku nad
    jeziorem w weekendy. Przyjezdzasz w piontek po poludniu, napelniasz dziada i
    uzywasz przez sobote i niedziele. W niedziele spuszczasz wode i jest git.
    Nie wiem czy doczytales, chodzi o kolektor sprzezony z zasobnikiem. Sila
    rzeczy calosc musi stac na zewnatrz.

    Pozdro.. TK