eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSonda - kto planuje budowę drugiego domu i jakich błędów nie chciałby popelnić? › Re: Sonda - kto planuje budowe drugiego domu i jakich b?edów nie chcia?by popelniae?
    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sonda - kto planuje budowe drugiego domu i jakich b?edów nie chcia?by
    popelniae?
    Date: Sun, 29 Aug 2010 11:01:56 +0200
    To: wolim <n...@t...pisz>

    Dnia 29-08-2010 o 00:14:36 wolim <n...@t...pisz> napisał(a):

    > Odk?d sie przeprowadzi?em do nowowybudowanego domu, ca?y czas my?le, ?e
    > trzeba szukaae powoli dzia?ki pod now? budowe...
    > Dlaczego?
    Bo niestety trzeba mysleć jak się wybiera projekt :)
    Ludziom się wydaje że jak w bloku mieli mieszkanie 44m2 a
    dom będzie miał 100 to ho ho ho miejsca kupa,
    a tymczasem okazuje się d...a, bo ciasno prawie jak w bloku :)
    Niestety aby wybrać dobry projekt trzeba nad tym posiedzieć
    ja z żoną przejżeliśmy w katalogach i internecie ponad tysiąc
    projektów zanim nam się wykalkulowało co chcemy mieć, ile i jak.
    Dlatego dom ma netto 168m2 ale brutto 230 a z piwnicami 300.
    I mam wszystko, na parterze, wiatrołap, garderoba, holl i salon
    kuchnia częściowo otwarta z spiżarką, łazienka z wc i prysznicem,
    garaż i pom gospodarcze, na półpiętrze nad garażem mam pokój gościnny
    i pralnię. Na poddaszu dwa pokoje dzieci z ich łazienką, sypialnię
    z naszą łazienką. Do tego jeszcze 4 pom w piwnicy.
    Tak że mam miejscei dla nas i dla gości i duży salon aby tych gości przyjąć
    przy stole rozkładanym do 3.5m.
    W przyszłości pokój który mam na dole (gabinet) mogę przerobić na naszą
    sypialnię aby nie
    chodzić po schodach na starość.
    Poza tym instalacje które sam robiłem mam wszystkie, wentylacja, GWC,
    centr odkurzacz, alarm, SAT, TV, internet czyli ogólnie sieć.

    --
    Pozdr
    JanuszK