eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSonda - kto planuje budowę drugiego domu i jakich błędów nie chciałby popelnić? › Re: Sonda - kto planuje budowę drugiego domu i jakich błędów nie chciałby popelnić?
  • Data: 2010-08-29 06:05:56
    Temat: Re: Sonda - kto planuje budowę drugiego domu i jakich błędów nie chciałby popelnić?
    Od: fenzyyy <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Może lepiej byłoby myśleć przed wybraniem projektu? skoro jesteś
    gigantomanem to glaczego nie przewidziałeś że ten jest za mały.
    Ja mam na parterze 100mkw +garaż i uważam ze dla 4roosobowej rodziny
    pasuje jak ulał(projekt Turkus) na poddaszu mam 60mkw które
    wykorzystam może kiedyś na coś. a propos kuchni .. zawsze mozesz
    zrobić szklane drzwi lub inne rozwiązanie.
    co do dachówki i innych to już kwestia wykonania i materiałów.
    chciałeś zaoszczędzić 500zł.. teraz niestety są tego skutki.
    powodzenia
    jeg.