eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSpadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem › Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    From: "k...@w...pl" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Spadki napiecia i duze roznice napiec pomiedzy fazami - problem
    Date: Thu, 9 Nov 2017 09:22:52 +0100
    <9...@g...com>

    > Cóż, widać, że należysz do tej pierwszej grupy "panie to nie takie proste":)

    Nie, nie uważam tak. Uważam że jest wiele durnych przepisów które trzeba
    zmienić lub usunąć, łącznie z pozwoleniami na budowę domów jedno
    rodzinnych. Buduję sobie sam więc mogę postawić co chcę, zawali się to
    mi na łeb. Jak komuś innemu to odszkodowanie. Oczywiście nie mogę
    zatruwać środowiska ponad wyznaczoną miarę.
    Dlaczego urzędnik ma łamać prawo i iść tobie na rękę. Przecież jak coś
    pójdzie nie tak to wsadzą go do więzienia. Moim zdaniem adresatem za ten
    stan w naszym najpiękniejszym z krajów odpowiedzialny jest SEJM od 1 do
    obecnej kadencji.