  • Data: 2011-06-07 10:27:38
    Temat: Re: Spaprałem sprawę - jak uratować dom i dach?
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-07 01:21, hk pisze:

    > I teraz pytanie co zrobić? Zafundować sobie wełnę na sufit od środka
    > zamiast od góry? Grubszą podłogę? Polubić 3m wysokości? Podwieszane
    > sufity i przeciskać się na strych przez 50cm rurę jak przez śluzę w
    > łodzi podwodnej? A może kupić od nowa drewno na kleszcze? Kazać je uciąć
    > o 80 cm dłuższe i spiąć nimi krokwie 30 cm niżej?

    Nie histeryzuj. Mam ściankę kolankową 1,70m - tyle dokładnie było w
    projekcie. Bardzo wygodna rzecz, bo możesz stanąć tuż przy skosie,
    postawić jakiś mebel, etc. Sufity mam niskie bo niecałe 2,80m. Wełna na
    płasko (mniejsze problemy z wentylacją więźby, bo masz taki niby
    stryszek powyżej). Tylko musisz ściany ocieplić od środka powyżej sufitu.

    Narysuj sobie ten dom z podwyższonymi o 20cm ściankami kolankowymi, w
    razie czego możesz spróbować zrobić dłuższe okapy (to jest
    "ekologiczne") lub kombinować z malowaniem.

    Jak masz dom "w stylu dworkowym z kolumnami" to i tak będzie wyglądał
    jak kupa (bez względu na ścianki), więc nie pękaj.

    M.