  • Data: 2010-08-01 10:15:12
    Temat: Re: Sposób na Aneks kuchenny
    Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ada" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i33gff$401$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości
    > news:i33fnm$s20$1@inews.gazeta.pl... a te meble już masz?
    >
    > Nie, nie mam mebli, będą nowe i jestem na etapie projektowania :)
    Nie znam Twego stylu życia i dlaczego Ci przeszkadzała otwarta kuchnia
    ,osobiście to tam gdzie drzwi z przedpokoju wstawiłbym lodówke i od niej
    pojechałbym ciągiem szafek dając zlewozmywak w narożniku przez co
    schowałbym najmniej ciekawą część kuchni przed widokiem gości z salonu .Nie
    dawałbym drzwi suwanych bo i tak bedą ciągle otwarte a jezeli będziesz
    chciała podać gościom kawe to i tak ukażesz im część kuchni, wstawiłbym
    albo "barek" albo stolik (3 osoby) połączony z szafkami głębokimi na ok
    400mm które wstawiłbym także pod okno, jeżeli parapet byłby na 85 cm to bym
    go zastąpił blatem.