eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieSposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowejRe: Sposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowej
  • Data: 2012-12-03 19:11:46
    Temat: Re: Sposób na rurę gazową w bloku - podłączenie płyty gazowej
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor wrote:

    > co do formalności to w celu przeprowadzenia wymienionych robót należy
    > zatrudnić projektanta który zrobi projekt potem wystąpić o pozwolenie na
    > budowę potem wyjkonac prace i zakończyć proces budowlany.

    A od kiedy te formalności zaczynają być wymagane? Sam przy okazji
    remontu kuchni zamierzam pozbyć się fragmentu instalacji złożonego
    z trzech kolanek i dwóch łączących je rurek po ~15 cm każda, które
    obecnie do niczego nie służą, a kiedyś maskowały podłączenie
    sztywne do kuchenki i prawdopodobnie robiły za dylatację. Mam
    zlecić wykonanie "projektu odkręcenia kolanka kluczem do rur"? :-)

    > Realnie to większość robi takie rzeczy na lewo gorzej tylko jak ktoś ze
    > spółdzielni czy wspólnoty postanowi sprawdzać dlaczego gaz w mieszkaniu
    > idzie inaczej niż wszędzie...

    Przed tygodniem gazownik w porozumieniu i na koszt zarządcy
    wymienił mi zawór na kulowy i niczego nie projektował, usuwając
    przy okazji inny niepotrzebny fragment...

    Pozdrawiam, Piotr