    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Date: Mon, 7 Sep 2015 09:41:24 +0200

    dyskusyjnych:msi98g$h4a$...@d...me...

    > Co to tego co ja napisałem. Ja to przeżyłem. w ciągu paru ostatnich lat,
    > ja zgłaszałem kilka, może kilkanaście razy, inni sąsiedzi nie mniej.
    > skończyło się na wyprowadzeniu hałasujących osób w kajdankach.

    Koszących trawę?

    Bo jak nie to nie o tym pisałem że jest absurdalne.

    > (9 rano, nie środek nocy) Jakie im zarzuty postawili i za co poszli
    > siedzieć? JA nie wiem, bo nie ja wtedy wzywałem Policje. Przyjechać muszą,
    > przyjąć sprawę muszą, nawet jeśli teraz nic nie słyszą, bo hałas mógł być
    > wcześniej. OD decydowanie czy zgłoszenie było słuszne są sądy.
    > Niemniej jednak, poruszana sprawa moim zdaniem, ma szanse na pozytywne
    > załatwienie, tylko i wyłącznie wtedy gdy Maciek udowodni że tą samą pracę
    > można wykonać ciszej i taniej, że próbował się porozumieć i dostał kopa w
    > d... Bo to wskazuje na umyślne i złośliwe działanie, a samo ścinanie
> [...]

    Podaj paragraf na to że pracę trzeba wykonywać ciszej/szybciej/taniej.

    To nie dyskoteka w ogródku albo darcie się do gitary po kilku piwach.. Facet
    używa narzędzia zgodnie z przeznaczeniem. Robi to w godzinach najmniej
    przeszkadzających. Jak rozumiem nie robi tego zarobkowo więc czepianie się
    go to zwykłe pieniactwo.

    > Mało tego - w nawiązaniu do przyjęcia ewentualnego mandatu. Samo przyjęcie
    > mandatu, jest swego rodzaju przyznaniem się do winy, co pociąga za sobą
    > możliwość starania się o odszkodowanie. Tyle że w takim przypadku nie
    > idzie już o to _czy_ bo to już jest "załatwione" mandatem, tylko o to
    > _ile_ odszkodowania sąd przyzna. W przypadku Macika, nawet jeśli sąd
    > stwierdzi że facet zajebiście hałasuje ale nie ukara, to już jest solidna
    > podstawa do sprawy o odszkodowanie. Sąsiad ma hałaśliwe hobby - jego
    > sprawa, ale Maćka uszy bolą, spać nie może, zadośćuczynienie się należy.

    ROTFL

    Może jednak wróćmy na ziemię. Albo taka kosiarka spełnia normy albo nie.
    Jeśli spełnia to nie ma szans na odszkodowanie bo nie ma znaczenia czy kosi
    5m2 czy 5000m2 wolno mu to robić.

    Pozdrawiam
    Ergie