    From: "Ghost" <g...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <msi1v5$9c7$1@node1.news.atman.pl> <1iswoxcjd4xo5$.dlg@myjk.org>
    <msm6hv$gim$1@node1.news.atman.pl> <7...@m...org>
    <msmiq7$u3b$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <msmmdq$p9r$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <msmpsq$gd4$1@dont-email.me>
    <55eef461$0$27510$65785112@news.neostrada.pl>
    <msmuqq$532$1@dont-email.me>
    <55eff69d$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>
    <msot6o$np8$1@dont-email.me>
    <55effa69$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
    <msouul$jb$1@news.icm.edu.pl>
    Subject: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Date: Wed, 9 Sep 2015 11:56:31 +0200

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2015-09-09 o 11:22, Ghost pisze:

    >Nie, on Ci próbuje udowodnić, że bez konkretów, to sobie można się tak
    >przepychać z nieskończoność, bo dla jednego rozsądna będzie trawa pół
    >metra, a dla innego pół centymetra i ani jedno źdźbło dłuższe.
    >Przez taki "płynne" zapisy, potem mamy prawo w Polsce jakie mamy właśnie.

    "jak się już trawa nie kosi bo już krótko ścięta" to jest płynne?

    Ok, widzę, że to zbyt abstrakcyjne dla kolegów (zawsze twierdziłem, że w
    szkołach za mało matematyki).

    Obywatel ma prawo SAM wybrać jaka ma być długa trawa - osobiście definiuje
    pojęcie "krótko ścięta" (3mm, 20cm)
    Obywatel kosi, aż skosi. A jak już skosi ("jak się już trawa nie kosi bo już
    krótko ścięta"), czyli osiągnie założenie (3mm, 20cm), to ma obowiązek
    przestać kosić.

    Dacie teraz radę? Jak nie to poddaje się.