  • Data: 2015-09-09 12:43:45
    Temat: Re: Sposob na sk***syna z kosa spaliowa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Kombinujesz jak koń pod górę.

    Tak myślałem - dotarło ale wstyd się przyznać do porażki.

    > Najpierw odpowiedz (sobie) na pytanie co to jest ta przeciętna miara z
    > ustawy. Ale doczytaj - nie wymyślaj.

    Tak znam _Twoją_ interpretację.
    Jak nikt nie ma żywopłotu to i ja nie mogę mieć bo jego obcinanie będzie
    hałasowaniem ponad _lokalną_ miarę.

    > I automagicznie Twoje wątpliwości znikną.

    Ależ ja nie mam wątpliwości. Przepis jest jasny tak długo jak się odnosi
    hałas do wykonywanej czynności co jest oczywiste bo gdyby było inaczej
    należałoby zakazać wszelkiego hałasu czyli wylać asfaltem trawniki.
    Absurdalny staje się tylko w Twojej interpretacji jako sumy hałasu w jakimś
    czasie.

    Pozdrawiam
    Ergie