  • Data: 2010-12-28 20:24:37
    Temat: Re: Sprostowanie -19stC i ile gazu przez noc.
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik 4CX250 napisał:

    > Jakim cudem jeżeli kocioł utrzymuje temperaturę?

    Pewnie, że przejaskrawiłem, bo dochodzi czynnik zmniejszania różnicy
    temperatur między wnętrzem a otoczeniem, ale prędzej czy później przy
    takim stanie o jakim piszesz temp w domu w efekcie dojdzie do takiej
    wartości przy jakiej ucieczka ciepła będzie równa ciepłu dostarczanemu
    przez kocioł, a temperatura odpowiednio niższa od tych 20...

    > Nie całkiem :) Zauważ że obniżona temperatura jak napisałem jest od
    > 23:00 do 5:00 a test był w godzinach 18:00 do 7:40

    No..., ale ten test był nieco naciągany :-)

    > Właśnie... Dzisiaj o 18:00 ustawiłem sterownik na stałe 21stC obniżania
    > i odczytałem licznik gazu. Teraz na zewnątrz jest -8stC, zobaczymy więc
    > co będzie rano.

    No... i gdyby tak jeszcze temp na zewnątrz utrzymała się na poziomie
    tych minus 8 przez cały czas testu, to będziesz miał jakie - takie dane
    :-))).

    pozdr
    robercik-us