    Date: Tue, 29 Jul 2014 22:45:42 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem

    W dniu 2014-07-29 11:33, j...@g...com pisze:
    > Hej, panie anonimowy cham! Weź sobie coś na cierpliwość jakieś ziółka np., bo
    strasznie sie rzucasz gdy ktoś Ci zwraca uwagę, że piszesz bzdury.
    > Napisali Ci inni, napiszę i ja. Ciągle telewizory plazmowe oferują lepszą jakość
    niż telewizory LCD (nawet te z podświetleniem LED)
    > więc zamiast pisać bzdury i wyzywać innych użytkowników grupy idź lepiej na spacer
    i wróć jak ochłoniesz.

    > Pzdr Jacek

    Panie nieanonimowy inteligenciku, weź sobie na wstrzymanie i daruj sobie
    te swoje chamskie odzywki moralizatorskie, bo świń z tobą nie pasałem.
    Po pierwsze to co piszesz nie jest prawdą, bo technologia podświetlania
    LED już dawno zostawiła plazmy daleko w tyle, kiedy pojawiła się
    technologia pełnego podświetlania LED. Ta technologia (Full LED) polega
    na tym, że diody LED umieszczone są pod matrycą i podświetlają zestaw
    pikseli. Diody te są wygaszane w przypadku czerni i zapewniają uzyskanie
    zarówno lepszej czerni jak o wiele lepszej bieli niż w przypadku plazmy
    tyle, że ta technologia Full LED jeszcze jest kosztowna, ale to jest
    kwestia czasu, kiedy spadnie do obecnej ceny plazm. Myślę, że stanie się
    to za 1-2 lat. Rzecz polega na tym, że Ergie i włażący mu w dupę
    januszek swoją wiedzę opierają na starej technologii podświetlania
    krawędziowego Edge LED, która faktycznie miała gorszą czerń niż plazma.
    Tyle, że jest to technologia sprzed kilku lat i już na wymarciu.
    Niestety na rynku wiele firm jeszcze wyprzedaje tą starą technologię
    Edge LED. Dlatego też na rynku można kupić za połowę ceny plazmy TV z
    podświetleniem Edge LED.

    Po drugie poczytaj sobie trochę grup to zrozumiesz, że Ergie i janusz_k
    to dwa, warte siebie trolle, które choć nie mają pojęcia o tym co piszą
    to zawsze mają najwięcej do napisania, a przy tym ich dyskusja ma zawsze
    na celu wszczęcie awantury.
    Jesteś pewien, że chcesz do nich dołączyć?