  • Data: 2014-07-29 23:25:35
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-29 16:29, Ergie pisze:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Film i dlatego wolę plazmę - bo nawet przy kiepskim źródle daje gładki
    > obraz. LCD uwidacznia wszelkie niedoskonałości.

    ROTFL
    A wiesz dlaczego?
    Bo w plazmie jedna świecąca komórka podświetla sąsiednie, świecące lub
    wygaszone komórki, dlatego obraz jest lekko rozmyty.
    Ale dokładnie taką samą funkcję rozmycia tyle, że na drodze cyfrowej
    daje każdy telewizor LCD czy też LCD z podświetleniem LED.
    Wystarczy tylko wejść w ustawienia ekranu, zmienić je i obraz będzie tak
    samo rozmyty jak w plazmie i już nie będziesz widział pryszczy.

    > Że tak użyję porównania fotograficznego: To tak jakby kobiecie robić
    > portret szkłem do makrofotografii - w efekcie zamiast gładkiej cery
    > widać każdy por i włosek.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Dlatego odpuść sobie wykłady na ten temat, bo twoja wiedza jest znikoma.