  • Data: 2014-08-01 11:06:27
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Weź mnie nie rozśmieszaj :)
    > Obiektywnie ocenić może tylko ktoś, kto posiada większą wiedzę od Twojej i
    > to jeszcze osoba, która jest bezstronna.

    _Każdy_ kto samodzielnie zbudował choćby jeden dom ma większe doświadczenie
    niż przeciętny Kowalski, bo znaczna większość ludzi nigdy nic samemu nie
    zbudowała.
    Podobnie _każdy_ kto skończył studia techniczne ma większa wiedzę techniczną
    niż przeciętny kowalski bo znaczna większość ludzi albo nie kończyła żadnych
    studiów albo humanistyczne.

    > A ja po budowach już się tułam od ok. 20 lat.

    No i? Jak z tego że Ty się dłużej zajmujesz budowlanką wysnuwasz wniosek że
    ja nie mam rzekomo żadnego doświadczenia?

    > Można powiedzieć, że nie wybudowałem ani jednego.

    No właśnie :-) A w temacie szkieletorów się wypowiadasz. Sam wpadłeś we
    własne sidła.
    Nie trzeba wszystkiego samodzielnie zrobić by zdobyć wiedzę w jakimś temacie
    i móc się na ten temat wypowiadać. Najprostszy przykład: Nie trzeba
    własnoręcznie wykonywać dachów by wiedzieć że blachodachówka jest
    "głośniejsza" od dachówki tradycyjnej.

    "Zazwyczaj każdą" ???
    Znowu używasz słów na wyrost. Na znaczną _większość_ Twoich wypowiedzi w
    ogóle nie odpowiadam.
    Nie ma sensu ani takiego zwyczaju na grupach bym pod każdym Twoim dobrym
    postem za każdym razem pisał "zgadzam się" albo "ja też tak uważam".
    Odpisuję w zasadzie tylko tam gdzie mam inne zdanie, albo by cos
    doprecyzować bo grupa nie jest od tego byśmy się głaskali po głowach, ale by
    pytający otrzymał wyczerpującą i prawdziwą odpowiedź na swoje pytanie i by
    na skutek błędnych odpowiedzi nie podjął błędnej decyzji.

    Niestety Ty zamiast merytorycznie podchodzisz do polemiki emocjonalnie i po
    chwili zaczynasz na wyrost pisać "nigdy", "każdy" itp. a po następnej chwili
    zapędzasz się w dyskusji do sugerowania mi wypowiedzi których nigdy nie
    napisałem, a ja je cierpliwie prostuję, aż w końcu zaczynasz mnie wyzywać.

    No i za pierwszym razem (a czasem i drugim i trzecim) konkretnie piszę
    dlaczego uważam że napisałeś bzdurę, więc nie jest tak jak Ci się wydaje że
    pisze tylko "bzdura". Oszem czasem jestem złośliwy, ale zawsze najpierw
    merytorycznie odpowiem.

    Pozdrawiam
    Ergie