  • Data: 2014-08-07 08:28:20
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-05 13:29, Ergie pisze:

    > Czyli jednak technologie nie są nie do odróżnienia. Ok jedna bzdura
    > sprostowana.

    OK.To już jedna bzdura sprostowana, że PDP zapewnia lepszy obraz.

    > Słucham - jakie zalety w kontekście jakości obrazu ma matryca TN?

    > I jak to się ma to filmów 60Hz?

    Po pierwsze nie 60Hz, a 50Hz
    Poza tym np. w telewizorach Sony Bravia zastosowano funkcję
    "Motionflow", która polega na tym, że procesory wizyjne tworzą dodatkowe
    klatki pośrednie, które są wstawiane pomiędzy rzeczywistymi klatkami
    nadawanymi. Dzięki tym dodatkowym klatkom uzyskujemy obraz z bardziej
    płynnym ruchem i częstotliwością wyświetlanych klatek 200 czy 400 Hz.
    Tu już zaczyna mieć znaczenie czas reakcji matrycy.

> [...]

    > I znowu mieszasz fragmenty różnych wypowiedzi i wysnuwasz bzdurny
    > wniosek.
    > Pisałem o użytku domowym a nie o użytku przez przeciętnego
    > kowalskiego. Plazma się nie wypali przy zwykłym użytku domowym
    > (oglądanie _różnych_ kanałów a nie ciągle wyświetlanie tego samego
    > statycznego obrazu)

    > Dyskutujemy o jakości obrazu. Odwzorowanie kolorów to nie jest "prawie
    > nieznaczący niuans".

    > I znowu zamiast dyskusji z argumentami które przedstawiam dyskutujesz
    > ze swoimi urojeniami - gdzie niby posługuję się "danymi technicznymi

    Reszty twoich bzdur nawet nie będę komentował, bo świadczą o kompletnym
    braku wiedzy i braku doświadczenia w tym temacie.
    Na szybko tylko wyszukujesz jakieś strzępy informacje w necie, których
    nie ogarniasz, a przy tym uważasz, że jak ktoś napisał, że matryca TN ma
    gorsze odwzorowanie kolorów od matrycy IPS to oznacza, że TN jest gorszy
    od PDP.
    Niestety nie mam ani ochoty ani czasu na prostowanie twoich bzdur i
    edukowanie takiego oportunisty, do którego nie dociera żadna wiedza.