    From: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania - umowa przedwstępna
    Date: Mon, 23 Aug 2010 07:54:57 +0200

    Certyfikat energetyczny to ściema , która nic nie mówi o rzeczywistym
    zapotrzebowaniu na ciepło ...

    Mam znajomego który robi taki certyfikaty i śmieje się że certyfikaty dla
    developerów są "specjalne" aby mogli oni się "pochwalić" kupującym ...
    Są tacy którzy robią takie certyfikaty na "odległość" bez zadnch danych ...

    Nikomu nie zależy na rzetelności tych certyfikatów a wszyscy starają się aby
    załatwić ten certyfikat jak najtaniej ...

    Certyfikat ludzie traktują jako następny głupi podatek ...

    Certyfikatu nie mam i z tego co wiem nie musze go mieć.