  • Data: 2013-08-27 18:40:48
    Temat: Re: Stare drewno do porąbania - jaka siekiera ?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-27 17:47, Aleksander pisze:

    > Pamiętam dyskusję, gdzie padły jakieś linki do siekier
    > Fiskarska (do łupania) i do jakiś klinów...
    >
    > Jakby ktoś mógł mi odświeżyć pamięć ? Gdzie mam zamówić
    > siekierę (i ewentualnie klin) aby z podeschniętymi klockami
    > bukowymi sobie poradzić.

    Ja mam taki
    http://allegro.pl/siekiero-mlot-4kg-kuty-do-rozlupyw
    ania-i3444427856.html

    Używam już od 2-3 lat i porąbał ponad 20 metrów drzewa.

    Do tego możesz sobie wziąć ze dwa kliny (też mają w sprzedaży).

    Idzie jak w masło. Rąbałem tym grubego wiąza i dało radę. Mniej
    poskręcane pieńki rąbie się bezproblemowo za jednym zamachem.

    Pozdrawiam,
    MW