  • Data: 2012-11-27 09:56:09
    Temat: Re: Sterowanie ogrzewaniem sterownik z głowicami {OT}
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > No właśnie: popatrz i odpowiedz gdzie są/gdzie muszą byc pompy obiegów
    > grzejnikowych/ podłogowych- ja na podanym przez Ciebie schemacie widze je
    > ZA sprzęgłem

    a przed sprzęgłem nie widzisz pompy obwodu kotłowego?

    > No i ponowię Mańka pytanie: "pokaż mi sprzęgło zamontowane za pompa obiegu
    > grzejnikowego czy podłogowego"

    nie chcę na siłę forsować idei której ja nie wymyśliłem i słów które na siłę
    próbujesz mi włożyć,

    ale podejmuje Twoje wyzwanie - tylko nie wiem czy je ogarniesz:

    kotłownia:
    kocioł
    obwód kotłowy z pompą
    sprzęgło h.
    obwód grzejnikowy z pompą

    na piętrze:
    rozdzielacz do og. podłogowego z mieszaczem i centralną pompą

    instalacja prawidłowa, prawda *?

    i teraz popatrz czym jest taki mieszacz - działa jak regulowane sprzęgło h.
    :)

    to tyle, jeśli chodzi o hipotetyczne zabawy...
    wiem, że nie o to Ci chodziło i chciałeś na siłę cos mi udowodnić
    prawdopodobnie dla tego, że się gdzieś nie zrozumieliśmy

    pzdr

    *) ja do takiego projektu, przy jednym kotle nie użyłbym sprzęgła...