  • Data: 2012-11-27 10:39:47
    Temat: Re: Sterowanie ogrzewaniem sterownik z głowicami {OT}
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 listopada 2012 09:56:09 UTC+1 użytkownik qlphon napisał:
> [...]

    Kotłowego widzę.Ale przeciez dyskutujemy o pompach obwodów grzejnikowych/podłogowych
    a to nijaka różnica. I zamknięcie wszystkich głowic może byc problematyczne dla
    działania pompy(pompy obiegu grzejnikowego przypominamn)

    > nie chcę na siłę forsować idei której ja nie wymyśliłem i słów które na siłę
    > próbujesz mi włożyć,

    Czyli jakich słów? Bo to cytat z dyskusji z Twoim udziałem:
    "
    > Masz kociol. Za kotlem sprzeglo, za sprzeglem pompy.

    jak by mi ktoś takiego babola strzelił,
    to miałbym pewnie proces o naruszenie nietykalności osobistej"
    Mi wychodzi z tego że dla Ciebie babolem jest umieszczenie pomp ZA sprzęgłem. A na
    linku który podałeś ZA sprzegłem sa 3 pompy

    Tak sobie myślę że Ty piszesz o przysłowiowym chlebie a my o niebie lub odwrotnie.
    Popatrz na spokojnie na schematy z linka który sam podałeś i pompy oznaczone "1" ale
    z pominieciem pompy w obiegu kotłowym bo nie o niej mowa.