  • Data: 2012-11-27 16:13:45
    Temat: Re: Sterowanie ogrzewaniem sterownik z głowicami {OT}
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 listopada 2012 15:39:58 UTC+1 użytkownik qlphon napisał:

    > ... pytasz na powa�nie, czy chcesz sie dra�ni� ?
    >
    > bo odnosz� wra�enie, ze to drugie...

    Z wcześniejszych Twoich postów wynika że jesteś wrażliwą osobą i łatwo Ciebie urazić
    więc grzecznie odpowiadam: pytam na poważnie.
    Może się myle ale patrząc na schematy które podlinkowałes to pompa nazwijmy ja
    "kotłowa" jest przed sprzęgłem i pracuje na obiegu kotłowym a popmy obwodów
    grzejnikowych i podłogówki są za sprzęgłem i pracuja na obiegach grzejnikowych i
    podłogowych.
    Więc pytam dlaczego pompa na obiegu kotłowym ma mieć jak największą wydajność skoro
    sa jeszcze pompy na obiegach grzejnikowych i podłogowych. Nnie mam u siebie sprzegła
    więc grzecznie pytam.