  • Data: 2012-11-29 14:03:07
    Temat: Re: Sterowanie ogrzewaniem sterownik z głowicami {OT}
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    >Najprawdopodobniej?
    >To jest dopiero babol, a Ty piszesz najprawdopodobniej...

    piszesz w sposób bardzo "uniwersalny"
    nie wiadomo z tego nic, poza tym że się nie zgadzasz...

    a i super że masz dar jasnowidzenia i z góry ogarniasz wszystkie możliwe
    konfiguracje
    gratuluję!

    > Prawie zawsze kiedy stosuje sie nieproste uklady mieszane.

    znowu pismo uniwersalne...
    to, że w układach mieszanych sprzęgło MOŻE być pomocne, to wiadomo
    ale co to ma do wypowiedzi, że budownictwie jednorodzinnym nie są to
    najczęstsze konfiguracje?

    rozumiem, ze jesteś teraz w trybie "atak" i teraz nie ważne już co i jak,
    byle do przodu ?