    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Sterowanie podłogówką
    Date: Mon, 31 Aug 2009 02:16:08 -0700 (PDT)

    > http://www.allegro.pl/item723045123_rozdzielacz_5_z_
    ukladem_mieszajac...

    > Dziala jak RTL, tylko troche lepiej, ale tez troche kosztuje. :-)
    No tak, cena...Nie wiem,czy dobrze myślę, czy nie moznaby zastosować
    analogii do termostatu grzejnikowego? Wystawiam gdzieś głowice, reszta
    na kapilarze.
    Abstrachując od bezwładnosci płyty, kocioł na oslep bedzie walił weń
    te 40kilka stopni.Wolałbym sobie jakos nastawic temp docelową
    pomieszczenia i to pod ręką, zamiast biegać do kotła.

    > Tyle ze trzeba cala petle ulozyc od nowa, no chyba ze bedziesz laczyl rure w
    > posadzce. Jak dasz co 15 to zle nie bedzie, jak co 10 tym bardziej. Zawsze
    > przeplyw mozna zmniejszyc jak bedzie za cieplo.
    No tak, ale pamietać trzeba,zeby nie przekroczyć 100mb rury..

    > Tak czy inaczej powinienes porozmawiac z jakims znajacym sie instalatorem,
    > bo ten Twoj godny zaufania chyba nie jest. Rady grupowe tez traktuj w
    > wiekszosci raczej jak sugestie do rozwazenia. :-)
    Jasne, jasne, ale rady grupowe, to spore podbudowanie teoretyczne do
    dyskusji z instalatorem.